.

the time is...

My lovely ♥ Followers.. tq folo me! =)

Sunday, January 24, 2010

adnan sempit mmg LAWAK!..=)

salam sumer!
yeayyy..dh tgk!
s'malam t'makbul la hasrat aku tuk tgk muvee
ADNAN SEMP-IT..
tp ade mende x best happen..macam mane ntah tibe2 leh t'tinggal purse dalam loker!..
arghhhhhh..tensi2~~
tyme nak bayar tiket wayang tgk2 dalam beg, purse x de..
sahhh!..mmg tinggal dlm loker..huuu~ sedeyyyy.. :"(
aku hanye bawak rm4 je dlm kocek baju kurung..
nasib bek anis bg pinjam duit die for tket wayang & McD..tenks anis!



oke2..back to the muvee..
mmg seyes aku cakap..cite nie mmg sempoi + lawak..
pelakon2 die mmg selambe..mmg besh la..
dalam cinema tadi asyik gelak je..tak kering gusi oke!..
kesian to my sis..NANI..die nak sgt tgk wayang..
skrg die ade kt umah coz tgh waitin for spm result..
so die antare manusia yg jelez bile aku cakap nak tgk wayang..
yela.kt qelate sane mane ade wayang..wayang kulit ade la..
hahahahahahhaha~~
tyme cuti sem baru nie pon kalu nak tgk wayang we ols gi kuantan..
kt sane ade la cinema..:)
cuti baru nie aku tgk cite STORM WARRIOR + AVATAR + THE IMAGINARIUM OF DR. PARNASSUS..
tp muvee paling besh adelah AVATAR!

aku paling suke statement dlm muvee adnan sempit yg ini..
" Di mana ada kemahuan, di situ ade Highway " and
" banana fruit 2 times "
hahahahahhaha..lawak2~
* gelak guling - guling *
kay la..itu sje for this entry..c u again!
p/s : pic adelah non ade! :))

2 comments:

hajarus said...

bestkan citer ni zatil.. k.hajar pun sker sangat.. rase xpuas tengok.. t lau dvd dah kuar nak beli dvdnyer.. leh tengok kat rumah...

same lah sker kat statement dua2 tu... kih3x... sangat xleh tahan...

ツ ZatiL e-OneNiey said...

hehehhe..thu xpe kak..
zatil pon sme..klu ade DVD mmg nk beli..:))

hehehe..statement tu mmg lawak n sempoi abissss! :)

Related Posts with Thumbnails

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin