.

the time is...

My lovely ♥ Followers.. tq folo me! =)

Thursday, January 21, 2010

saya sudah POTONG..anda bagaimana? =)

p/s : entry ini mybe m'gandungi isu-isu sensitif yg x sesuwai tuk semua peringkt umo~~
salam sumer!
hahahahahah..title di atas bunyi mcm sensitiffff..
adakah anda sudah POTONGGGG??
ohhhh tidakkkkkk..ish2..korank nie..sile jgn pikir kearah yg songsang..
ini bukan proses POTONG " tutttttttt " yg dilakukan oleh tok mudim okeeeee!
tp ini potong lain...wahahaah~~

actually..aku skrg dh pakai P1...potong!
baru je subscribe mende alah nie kt pasar malam beranunk ari isnin lepas...
hahaha..korank ingat kt pasar malam ade makanan + ikan + sayur je ke?
P1 pon ade jual gak taw!..canggih2~~
actually, before this aku pakai MAXIS BERUKBAND!
but berukband tu mcm rosak..coz xleh detect...mybe mmg die nak suruh aku tukar P1 kot!
watevaaaa laaaa..aku mmg dh lame nk terminate maxis nie..
baru nie gi maxis center..die ckp tunggu till 25hb january..bru la terminate..
sbb 25hb jan nnti cukup la 1 year gune maxis berukband nie...kalu nk terminate before 25hb means duit deposit rm100 burn macam tu jea...xmo la itu duit burn..
better la i wait...ngeh3~~ *mate duetan nye org*

abah pon dah bg green light..so beli jela P1 tanpa b'pikir panjang..
aku just ambik plan rm49 per month..murah ckit kot..
lagi pon aku share wif my roomates..so,each month juz pay about 25 ringgit je...
depends gan maxis dulu aku bayar about rm138 per month...dulu rugi..skrang jimat seyhhh!
for now, laju gak la P1 nie kt area beranang nie..x rugi la beli..
tp nope sure la kan..klu dah ramai org pakai P1..nnti maybe speed die slow..dunno laaa~

so, itu jela crite untuk entry nie..
kpd sape2 yg belom dapat kan P1 WiMAX..boleh la dpt kan sekaranggggggg!
but pastikan location anda itu ade coverage for P1...kalu x rugi je beli.. *dh mcm promoter P1 lak*
hnye byr rm100 je tuk start gune P1 nie....hehehe..
potongg!..potongg!..potongg!..potongg!..potongg!..potongg!..potongg!..potongg!..
 * bape byk potong dh *

dpt paper beg P1 yg besawww!~~

opss..before dat..jom layan iklan P1 nie..mmg cool la iklan nie..
potonggggggggggggggg~~~




oke...c u at next entry k~~ adiossss!



2 comments:

hajarus said...

wah murah ek PI ni for month... k.hajar pun nak potong gak laaa camni...

ツ ZatiL e-OneNiey said...

a'ah..murah kak!!!
oke2..
potong kak..jgn x potongggg!

Related Posts with Thumbnails

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin