.

the time is...

My lovely ♥ Followers.. tq folo me! =)

Tuesday, February 2, 2010

kembali menjual..=)

salam sumer!
arini aku heppy sgt coz dh kembali menjual nasi lemak kt ostel setelah tergendala selame beberape hari akibat disound oleh pakcik cafe..hahahahahah~sekarang ade masalah lak nak seludup bawak masuk nasi lemak ke dalam kolej..sebab risau kene tahan gan pak guard..arini je aku rase macam melakukan kegiatan haram..tapi x de la haram mane pon..nak jual nasi lemak je kot..
tu pon kene seludup2 ala2 nak seludup minyak ke siam lak..haihhh~ lawak tol..
tenks to my fwen..sebab sudi berkomplot tuk seludup nasi lemak ke dalam kolej..
arini aku jual dalam 50 bungkus je..and guess what..jualan sangat laku oke!..kejap je jual dh abis..sampai ade gak dak2 yang cari nasi lemak aku tuh..cian korank x dapat beli...sowy taw!..aku jadi serba salah kt customer2 aku nie..tp xpe lenkali nak nasi lemak sile inform awal2 k..
waaaaaa..sekarang bisnes aku dah berjalan seperti biase n hopefully pakcik cafe tu dah x sound2 dah..
tp kalu die sound pon ade aku kesahhhh?..aku still akan jual nasi lemak nie!!!!
dat la for todayyy..tenkiuuuu~~

* pic nasik lemak dr mr.google tuk korank sume..pic nasi lemak yg aku jual nnti la aku tepek kt cini oke?*



* trivia : bape banyak perkataan nasik lemak dlm entry ini??? *

2 comments:

Rose Idayu Roslan said...

ambiklah gambar nasi lemak yg dijual tu... ;)

ツ ZatiL e-OneNiey said...

hehehehehe...
nnti k..ari ni lupe lg nk ambik..
laku sgt nasik lemak tuh..
hahhaahha~~

Related Posts with Thumbnails

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin