.

the time is...

My lovely ♥ Followers.. tq folo me! =)

Saturday, February 6, 2010

Walimatul De Urusin..=)

salam sumer!

dekat FB dah siap tagged dah...tinggal kat blog nie jep..hehehe~
tagged apekah?..hohohoho..of cos la WALIMATUL URUS..

opsss..b4 dat..
kompang di palu..pengantin lalu..
duduk bersanding..tersimpul malu..
*baru ade mood nak kawen* ececececehhh~~

ye kawan2 blogger, my follower, my silent readers n sesiapa sahaja yang bace entry nie..
dengan ini saya ingin menjemput..
kalian semua ke...
.
.
.
.
V

*drum rolls plizzzzz *
jeng..jeng..jeng..

ke Majlis Perkahwinan saya Kakak Terchenta saya iaitu

 * click tuk tumbesaran 1000x ganda *

dengan bakal abang ipar
 Nik Mahmud Zuhdi

pada : 13hb February 2010 [FRIDAY] * next week *
bertempat di : rumahku syurgaku, kota bharu,kelantan
masa : pagi smpai abih makanan kt rumah..:)

 nak pelan sile rujuk e-card nie!
 * click tuk tumbesaran 1000x ganda *

auwww~ kawan² aku ingt aku yg nak kahwin..sebab name kteorg mule² same..ade zatil hidayah, zatil iwani *aku*, zati hanani, n zatil aqmar..kt kolej my fwen called me Zatil..so,bile dorank tgak kat depan kad kawin tulis Zatil & Zuhdi..dorank ingat aku yang nak kawin..ohhh..tidakkkk..aku kahwin lambat lagi oke..aku nak blaja rajin sampai gi obersi + kumpul duit byk²+ anta mak abah gi Makkah + beli umah + beli kete + beli rumah lagi satu + beli kete lg satu..*gilew byk hajat aku..hope akan tercapai..aminnn~*then, baru fikir pasal kawin..heheheheh..hokey²..nie yg nak kahwin adelah akak atas aku..yang bertunang bulan 11 arituh..

so, hope sape² blogger yang stay area kota bharu ke or area mane sekali pon boleh la dtg untuk memeriahkan majlis..boleh wat gathering blogger kt umah aku..hopefully, majlis ari tuh berjalan dengan lancar..aminnnnnnn~arghhhhh..x saba nak balik rumahhhhhhhhh!!


p/s : haihhhhhh...ak yg excited lebey..mcm la aku yg nak kawennn!

6 comments:

rosma said...

tq zatil atas undangan..selamat pengantin baru utk kakak zatil..

ツ ZatiL e-OneNiey said...

heheheh..same2 kak rosma..
nnti jemput la dtg memeriahkn majlis ek...

:)

miss keroppi said...

wahh...dekat da dgn usm...hehe..tp syg..balik umah lak...XD

ツ ZatiL e-OneNiey said...

mmg dekat pon sis..
laaaaa..yeke blik..ish2..xpe la itsokayyy~~~
:)

hajarus said...

k.hajar mule tengok card tu ingatkan zatil yang nak kawin... hehehe..

anyway selamat pengantin baru to kakak zatil & pasangannyer ek... :D

ツ ZatiL e-OneNiey said...

heheheheh..xde la kak!
lmbt lg okeee...
zatil study pon x abih lg..

hehehe..mekasih di ats ucapan itu kak...:)
nnti jemput la dtg memeriahkan majlis ok...:)

Related Posts with Thumbnails

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin