.

the time is...

My lovely ♥ Followers.. tq folo me! =)

Sunday, April 11, 2010

camat hari AHAD...=)

salam sumer!
how wau yu?...*sambil meniup2 debu kat screen laptop*
al-maklum laaa..tuan belog agak busy..dah lame aku x cuci screen nie..dat y berdebu 15 inci tebalnye~ =.=
ohhh..malas nye ini perempuan...

ok..pejam celik..pejam celik..pejam celik..celik pastu pejam balikk..*oh perlu ke nak ulang?* dah dekat seminggu aku x hapdep blog nie..maap laa..busy ok..alhamdulillah aku dah submit sume saimen BIT + CT + QMP dgn jayanya..walaupon ade saiment yg x paham..but i still can do it..bru aku taw betape tough nye H4 nie..mcm senior2 aku cakap..H4 nie mmg byk saiment..dah tu kene submit dkat2..ateee..mane x gilew jadinya..tp tu sume atas diri sendiri oke..kalo ko MALAS mmg x jadi pe laa..so, kene la kikis jauh-jauh virus M yang sering menguasai pelajar2 di abad ini.. *ewahhh...ayt aku ade lah x boleh bla*

yeahhhhhh~~~!
sepanjang minggu lepas dan arinie mcm2 mende aku wat selain dr mengadap saiment yang SUPER BANYAK!
1st lawatan ke MPOB aka Malaysian Palm Oil Board Malaysia ari Khamis aritu...
and then 2nd ialah Treasure of Iman yg berlangsung kt KPM terchenta ku ini..program nie baru berlangsung tadi..penat gilewwwwww laaa =.="..abih satu KPM aku explorerace....hUUuuuu~~~

nanti la k aku citer pasal mende - mende nie sume...
aku penat nak citer skrg...weeeee~

dengan ini..terima lah...symbol iPod kat bawah nie..ciap ade lg taw..aku x taw ape motif sebenar..wakakak~~

╔══╗ ♥♬♥
║██║ ♬♥♬
║(O)║♬♥♥
╚══╝

ok..dh x taw nak tulis ape..just nak ckap..
Aku cyg korank sumeeeeeeeeeeeee!!! :D :D
*caring x aku?..auwwww*


No comments:

Related Posts with Thumbnails

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin