.

the time is...

My lovely ♥ Followers.. tq folo me! =)

Wednesday, June 16, 2010

menghitung hari..=)

salam sumer!
wah..tibe tibe hari nie menjadi rajin nak hapdep blog..adekah sebab hujan lebat kat luar sane adalah faktor kepada kerajinanku nie?..ohhhh..enggak mungking dong..masakan rajin dikaitkan sama hujan sih? *hahah..bole lak kuar loghat Indon* maap ye tuan tuan dan puan puan..tuan belog sedikit kesengalan di situ..

Menghitung hari
Detik demi detik
Masa kunanti apakan ada
Jalan cerita kisah yang panjang
Menghitung hari

Padamkan saja kobar asmaramu
Jika putik itu takkan ada
Yang aku minta tulus hatimu
Bukan puitis

Pergi saja cintamu pergi
Bilang saja pada semua
Biar semua tahu adanya
Diri ku kini sendiri

Oh... Pergi saja cintamu pergi
Bilang saja pada semua
Biar semua tahu adanya
Diri ku kini sendiri..



ok, lagu di atas mmg sesuai dgn aku sekarang yang tgh menghitung hari TUA MUDA yang bakal menjelma ari Jumaat ini iaitu bersamaan 18 June 2010..wah, umoku akan meningkat lagi woooooo..>.< terase diri sgt mude di hati..ewahhhhh~ juz wish da besh in my life..amin amin..

oh, dan esok 17 June 2010..result after redo aku akan keluar..aku mintak sgt2 result aku ok dan x perlu dtg kolej balik tuk appeal any assignment..aku nak sgt achieve the highest pointer for this semester..nak adiahkan kejayaan nie kt mak abah..Ya Allah, engkau makbulkan la doaku ini..amin amin amin~~ 
kawan2, wish me luck ok!~~ doa2 korank sume amat sy hargai.. amin..
ok..till then..c u all at next entryyyy~~~ 

2 comments:

hajarus said...

anyway good luck zatil & happy belated birthday to U...

semoga dipanjangkan umur, dimurahkan rezeki & berjaya di dunia & di akhirat... Amin...

ツ ZatiL e-OneNiey said...

kak hajar..
wah..
amin3~~~
mekasih ye akk..
:D

Related Posts with Thumbnails

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin