.

the time is...

My lovely ♥ Followers.. tq folo me! =)

Wednesday, June 2, 2010

Redo Session..:)

salam sumer!..ade cihattt??.heeee~
skrg aku tgh berlintas langsung dari kolej terchenta sebab m'hadiri sesi REDO selame 3 ari starting on 31 Mei till hari ini *2 Jun*..ok, aku sampai kt kolej hari ahad baru nie..gerak from Kota Bharu at 9.30am then sampai Kajang around 7.00p.m..singgah makan kt Metro Kajang dulu..pastu baru balik kolej..dalam pukul 10 malam baru sampai kolej KPMB terchenta..perghhhhh..wat a long journey babe! =.="

fyi, pada REDO Session ini adelah khusus tuk course aku jep..sepanjang 3 hari nie sume HND students dpt merepairkan assignment2 yang dah hantar before this..means ade change to repair/redo assignment2 sume..yea first time wat assigment mane kite taw betol ke tak kn?..so, that why la kene dtg kolej lagi tuk repair mende2 alah nie..heeee~ REDO session kali nie assignment aku yg nak kene repair xde la byk tp boleh tahan byk gak laaaa *haa..pelik giler ayt..hahaha*...sume subjek ade..BIT + QMP + CT + WEB..*ala - ala rojak mee gitu* ngaaa~~~ :) REDO session kali ini adelah kali ke-4 yang aku hadiri sepanjang hampir 3 tahun study kt sini..hohohoho..insyaAllah, tinggal setengah tahun aka 1 sem lagi tuk aku abih kan study kt cini..

alhamdulillah...REDO session dh pon settle! yippieeee....:) so, now just wait for the result jea...hope result2 aku sume okey..amin amin amin.. kawan-kawan esok 3 Jun kan??...waaaa..muvee Lagenda Budak Setan kuar esok ohhhhh..hooyeahhh! dah lame aku tunggu citer nie..
so, plan nak tgk movee nie esok..hope ticket x cepat habis..sapa2 mau ikut esok??..bertempat kt pawagam berdekatan anda dan tiket wayang adalah gune duit aku sendirik...jom r..kite layan citer Lagenda Budak Setan nie reramai.. :)


^ _____________________ ^

4 comments:

SHaH said...

ak memang menunggu cite ni..
ngan si lily shana..ahaha

ツ ZatiL e-OneNiey said...

hahahahhahaahha...
same la kite sumeee!!
ak nk tgk citer nie arini!
;)))

thyYunx said...

uwh..jles sgt2 kmu leh tgk..
urm..im follwg u..
fri follw me back k??

SHaH said...

sudah tgk? ada best itu cite?

Related Posts with Thumbnails

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin