.

the time is...

My lovely ♥ Followers.. tq folo me! =)

Thursday, July 1, 2010

pasrah..=(

salam sumer! 
ade cihatt?
haipppppp..aku tengah m'galami kecelaruan jiwa nie..nak taw pasal ape x?..nak taw ke tak nak? nak tak? nak tak?..ngaaaaaa~~..tak yah la bg taw..sedey je memikirkan nye..ololoh..jgn sedey ye kawan - kawan..di sebabkan kan arini 1 Julai..aku bg taw la korank..*ape kaitan 1 Julai gan citer nie?..hahaha* abaikan ok!


ini semua adalah sebab aku tak dapat stay hostel for next sem..!!!!! uwaaaaaaaa..sedey giler ok!
T.T


dah la semester ini tak boleh merayu tuk stay ostel..pihak kolej siap tulis macam nie..

MEMANDANGKAN PENGINAPAN KAMSIS ADALAH TERHAD BERIKUTAN PENGAMBILAN IN-TAKE PELAJAR YANG RAMAI SEMESTER INI, MAKA RAYUAN SAMA ADA SURAT ATAU TELEFON TIDAK AKAN DILAYAN.
MOHON MAAF ATAS SEBARANG KESULITAN.

(+_____________________+")


aku baru je dpt taw hal nie..sebab kolej aku baru keluarkan result dia few days ago..frust gak la bile tak dapat..mane tak nye..dah dekat 6 sem aku dok hostel tuh..6 sem OK! 3 tahun tuh..nie nak masuk last sem tibe2 tak dapat lak..benci mak uolsssss!..abih sume aktiviti kat kolej aku join..sebab one of the condition nak masuk ostel adalah kene aktif..ishhh..tension siot..!!!


kawan2 aku pon ramai yang tak dpt..maybe sebab intake July nanti dalam 350 - 400 new students yang akan m'daftar..so, capacity ostel macam tak cukup compare to the total of students..dat why ramai name yang kene buang drpd stay ostel..pasrah la dgn keadaan ini..


so, aku tak taw la ape nasib aku sekarang nie..kene sewa kt luar ke?
rumah sewa semua tak cari lagi..haippp..tapi kalau boleh aku tak nak tak nak tak nak duk luar..banyak mende kene pikir..bil air..bil api..sewa bulan2...tapi kalu duk luar macam tak berbaloi..sebab tggl lagi 1 sem je lagi..i more prefer stay at hostel kot..sbb murah, senang nak gi kelas and most important secure la than stay outside..uwaaaaaa..pening laaaa..
=.="


so, sekarang mood nak balik kolej esok pon dah HILANG..!
barang2 semua tak packing LANGSUNG..!

TOLONG akuuuuu ya ALLAH..



maybe tak de rezki aku nk dapat ostel..and hopefully ade sinar harapan laa..mintak2 student baru tak ramai yang daftar..so, kalau ade ostel kosong leh la aku buat rayuan kot..amin2~~~ :)

ok..dat all for todayyy!
bye-bye..T.T

3 comments:

melatidaisy said...

salam dik,

akak uia gombak :)

alala siannye..erm kitorg ade ura2 nk jd mcm tu jgk, sbb diorg ambik intake makin ramai.akak dpt hostel lg,alhamdulillah..

takpe zatil,sure ade hikmah di sebaik smua ni,but then akak doakan zatil dpt hostel balik,try la appeal even dorg ckp x nak layan,sbb kalau diorg x ckp camtu berderet lak yg dtg appeal nanti kan :))

good luck ye!

mohashiqa said...

alolo cian ny dye...

dear, betul ckp melatidaisy tu "mesti ada HIKMAH ny".

Allah bg kejayaan cemerlang utk sem lpas.
so this time,Dia nk uji wanie ckit..
x dpt hostel sem ni, utk wanie blajar susah senang ny menguruskan idop sndiri.

so akak doakn semoga adik sorg ni berjaya menguatkan jiwa utk menghadapi segala dugaan n cabaran.
Amin~

p/s: wanie mst bole!!!

Peminat Katie Holmes said...

selamat mencari rumah sewa.

Related Posts with Thumbnails

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin