.

the time is...

My lovely ♥ Followers.. tq folo me! =)

Friday, July 16, 2010

Saya rindu-rinduan belog ini!..=)

salam sumer! 
ade cihat?
wah..arini sudah 16 Julai..bermaknaaaaaa...
selama 16 hari lah belog ini terbengkalai tanpa sebarang berita..
selama 16 hari juga lah tuan belog amat-amat busy tahap cipan pregnant 8 bulan 1/2..
hahahahahahah~~~
*ok..sile gelakkkkkkk~~~*

jadi pada hari ini tanggal 16 Julai 2010...aku mempunyai kerajinan yang lebih tebal dari kamus DEWAN BAHASA untuk menghapdep blog ini..motif utama adalah keranaaaaaaa...

AKUUU SANGATTT RINDUUU INIIIIII BELOGGGGGGGGGG!!
*menjerit ala-ala tarzan kat hutan amazon*

oh..blog terchenta..meh cini kiss pp meh~ muaxxxxxxxx,, :-*

ohhhhh..ada orang jelez ke aku kiss blog jep??? ada ke?
ok laaaa..tuk korank semua yang tak jemu - jemu memblog walking kt belog aku yang jarang berhapdep nie..terima lahhhhhh..muahhhh~

nah..ambik ko...aku kasi kiss baek PUNYERRR!!
abih la screen aku penuh ayeq liurrr...ngaaaaa~~

dah dah..lebeh lebeh plak kannnn..
actually, selama 16 arini aku byk mende yang perlu dibuat..so, byk story yang tak terhapdep..
nanti laa..if aku ade kelapangan..akan di story morry all the story ok! just wait..:)

oh..by the way!!just nak inform kt korang yanggggg...
AKU DAH DAPAT STAY HOSTEL!!!

yeayyyy2~~ ingat dah tak de sinar harapan..tp alhamdulillah..sgt hepy uolsss..dah x perlu nak pikir2 nak cari umah sewa bagai..hehehehe~

 maybe sebab aku jadi one of the orientation communitee for new semester intake..so percentage nak dapat hostel tu ade dalam 99.9 % la..ewahhhhh~ * berlagak cikit *

so, skrg aku tengah berlintas langsung dari ostel terchenta iaitu di Kamsis Saidatina Khadijah..
* terima lah gambar 1 round *


ok kawan - kawan..bilik sy yang paling atas! dan aku bangga nak nyatakan di sini yang sudah hampir 7 semester aku duk level tuh ok!! SUPER JUNIOR DUPER SENIOR la kirenyeeee~ :)

entry ini berakhir di sini ok..nanti aku akan update lagi cerita2 hidup aku kat cini..actually, banyak btol cerita yang nak diceritakan..lagi pon aku banyak masa free sejak kebelakangan nie..al-maklum la dah LAST SEM kan..* ayt sedikit riak *

so, i'll try to story morry kt korang oke!!! hope korank dapat bersabar..kalu tak sabar..sile lompat dari tingkat 10 kat KLCC tuh! muahahahaah~~

till then,
lap uolssssssss~~ :)

No comments:

Related Posts with Thumbnails

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin