.

the time is...

My lovely ♥ Followers.. tq folo me! =)

Wednesday, May 11, 2011

new look =)

 salam sumer! 
ehem2..
selamat datang ke blog tuan hamba yg berwajah baru ini..
yeahhhh..finally berjaya juga ku mengedit blog ini..
cantik x?
comel x?
ceria x?
cute x?
menarik x?
hahahahhaha...x boleh bla pertanyaan itu..sape2 yg rasa mcm nak muntah silakan..
aku tak marah ponnnnnnnnnn *tangan didada mata ke atas* :)

let's make a move! <-- sekadar iklan 

tema blog kali ini simple n nice :)
header tu aku gune font paling besar tuk menonjol kan lg blog ini & khas aku buat bg mereka2 yg rabun dekat, rabun jauh dan rabun warna..muahahah~
3km korank dah leh nampak header blog aku nie haaaa..
Besarrrrr punyeeeeeerrrrr!!

 oh yeeeee..kalau korank rase blog ini comel boleh lah tekan LIKE button di bawah..
kalau malu nak tekan LIKE button..nak coment pon boleyyy..
aku ulang skali lg..kalau comel je LIKE or COMMENT ok..
kalau korank rasa x comel ko duk situ diam diam!!!
kejam x akuuu? *muahahah*

last but not least..do enjoy the new look for my lovely blog
happy viewing okey :)
till then..see uols at next entry..gud nite~
xoxoxox
assalamualaikum =]

No comments:

Related Posts with Thumbnails

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin